Feb 11, 2008

aku langgar BMW!!!

ha!....kes beso arini...aku langgar kete BMW baru....ape series...jgn tanye...aku tak tau...yg aku tau label dia BMW...heheheh....actually tghari td bawak Muzzammil ke Hospital Pakar An-Nur di bangi...masa nak kuar...ade satu citra blok blkg kete aku...so...dia pun beralih sket supaya aku bleh kuar....masa aku undur...tiba2 sensor kete bunyik...aku pun pelik gak...apelah yg kete aku ni nampak...tiba2...BUM!!!!!...aku dah langgar something....adus....sekali tgk ade BMW kat belakang...bila plak lah kete ni bleh ade kat situ coz masa aku lalu kat situ tadi...takde pun...lg pun klu memang kete tu ade kat situ mmg akan blok jln sbb citra tu dah dok blkg kete aku...

kemek jugaklah bumper kete ku itu...tp BMW tu nampak calar jer...yg tukang bawak tu nampak cemas dah...dia kata kete baru 2 hari kuar...aku ajak gi buat report polis jer supaya boleh claim insurans jer untuk bayar kerosakan ...masak rentung lah klu aku nak tanggung duit poket sendiri...BMW tu...tp dia kata nnt nak bawak kedai dulu tgk camner...ptg janji nak call tapi smpi ke mlm...takde ape pun...

aku syak kete tu bukan dia punya coz masa dia bukak boot...aku nampak trade number ade kat dalam tu...maybe kete lom hand over kat customer and diorg ni berlagak ngan kete tu...pasal tu diorg cam susah ati jer bila aku ajak gi balai...pepehal aku kena tunggu smpi esoklah...tgk klu diorg akan call atau tidak.....

No comments: