Aug 8, 2008

Attitude

actually nak post benda ni hari selasa lepas...tp tak sempat....pastu ter mc plak kan...so...tetiba teringat balik kat benda ni...

by the way....our kementerian set up satu ceramah bersempena dengan israk mikraj...memang berkobar2 lah nak gi sebab yang datang bagi ceramah tu Ustaz Harun Din....i'm not going to talk about the ceramah kay...

ape yang aku nak tekankan kat sini....pasal attitude....attitude atend majlis....aku kadang tak paham ngan perangai org ni...klu rasa tak nak dengar...takpe....dok jer kat tempat memasing...buat jer keje sendiri....ni tak....dah lah ngan handphone tak reti nak silent.....dah tu dok pot pet pot pet tak abis2...ngacau org....

and i'm really glad ade sorang akak ni yang berani tegur org yg dok dekat2 ngan aku suh senyap....aku masa tu pun tengah tunggu tahap kesabaran aku ilang jer...klu boleh tu malas nak tegur..tambah2 plak orang yang kenal kan....

so...people out there...please...klu rasa tak berminat tu....takyah lah gi...kacau jer org yang memang nak mencarik ilmu di majlis ilmu....klu rasa nak gi gak...dok lah jauh2 sket dari org yang kita rasa kita akan dok berbual ngan dia kay....adios!

No comments: