Sep 22, 2008

botol susu

well....aku rasa mesti ader mommy out there yang problem ngan brg2 budak2 kat nursery kan...tertukar dan segala macam lagi lah....bercakap pasal tertukar brg ni....klu kain baju tu aku tak kesah lah sangat...tp bab botol ni...aku sangat tak suka okey....

untuk mengelakkan botol tertukar....aku akan letak nama budak2 kat botol tu...tp taklah aku tulis ngan marker...sangat tidak cantik lah plak....so...aku buat sticker camni


so...aku buat sticker camni.....letak nama ngan no tepon aku...so...in case klu ader emergency...takyah lah cikgu dia terhegeh2 nak pi bukak fail carik no phone aku.....carik jer botol budak ni...jumpalah no aku....by the way...sticker ni tak cantek sgt...aritu aku letak sticker yg gambar cartoon...mahal sketlah dari yang ni....yg cartoon dah abis...tempek jer lah yg ni...lom jumpa lagi tmpt buat benda ni...

ps: sajer nak kongsi idea ngan mummy out there...;)

No comments: