Sep 22, 2008

jemputan berbuka

ari sabtu kami tak berbuka dirumah sendiri...tp gi umah kawan hubby kat kuarters IKRAM...
biasalah ...nak bincang pasal kamera...memula di nak gi sorang tapi member tu ajak kami sekeluarga berbuka kat umah dia...

mula2 rasa cam taknak gi...muzzammil tak sehat kan...tp tgk dia elok jer pastu...minum susu pun dah ok...takde muntah lagi...makan pun bnyk....qada makan lah tu...;)...

so....kami pun gi lah...tawakal jer harap2 dia ok w/pun nampak cam lembek lagik...

ni juadah yang aku bawak...cam biasa sambal cili api ikan bilis as requested by hubby...yg dlm mangkuk tu tinggalkan sket kat umah...pastu sayur baby kailan goreng....macam yo yo jer kan...bawak sayur plak....heheheh...bukan ape...kan aku cite aku dah gi pasar beli sayur segala....di invite pas aku beli barang sume kan...sayur ni klu tak masak...jwb nyer..ke bakul sampahlah plak nnt....dh tu besok nak kena berbuka kat umah makcik hubby plak...dahlah tak bg tau awal2....so....haruslah aku perabis kan selagi daya...


bebudak kat bangku depan umah....nak jenjalan...takmo dok dlm umah

merengek ajak jln...tak bg mama duduk

rumah nyer

marah...suh mama berjln...

dok dlm kete pas buat satu round...takmo masuk dlm umah

ngantuk yer dik?

well....yg tak best nyer....adik muntah lagik masa tengah berbuka tu...sian nyer kat dia...ingat dah ok...penat dia makan bebnyk...sudah nyer kuar semula....sian adik..:(

No comments: