Sep 26, 2008

Mama's kitchen out of services

huhuhuhuh...macam poyo jer tajuk nyer...well....ni last kopek masak semlm....berjaya memperabiskan segala stok yg ada termasuk sayur...dan ni lah satu2 nye lauk yg aku masak semalam....ade lebih 10 keping ayam tu..selalu budget utk 3 hari...huhuhuuh...sebab arini dah tak masak...tu yg masak jer sume.....and a part of it...aku menghulur kat jiran aku lah...yg balance tu pun somput nak ngabih kan....

insyallah ptg ni kami akan berbuka kat sban with my family...yeeeeehaaaa....;)....pas kemas2 umah.....selesaikan packing ape yg patut....amek budak2...pastu gi amek hubby...then straight balik ke sban...klu balik pas buka....aku tak taulah nnt kol bape leh sampai...paham2 jer time2 raya ni....selalu 1 jam sampai.....mau santak kol 12 tak sampai2 lagik kang...dan akan balik ke terengganu pagi isnin untuk berhari raya di sana.....

so pada sume...sekali lagi...selamat hari raya...maaf zahir batin...memnadu dengan berhati2...jgn marah2 masa drive kay....

SALAM EIDULFITRI!

ps: aku half day arini...;)......yeye!

No comments: