Sep 4, 2008

Mithali?

tengahari tadi....lbh kurang kol 1.00....tgh aku bergayut ( baca as bertalipon ekkkkk) ngan member yang sedang cuti bersalin.....

my big boss lalu selepas membeli belah juadah berbuka kat cafe bawah jer....satu soalan sudah keluar....hik hik hik....

big boss : "masak ke?"

aku : "aa'aah tn.nj...masak"

dia pun jln trus masuk bilik...member aku kat umah sana udah gelak.....heheheheh...ibu mithali katanyer.....

ibu mithali ke?.....tali ape?...tali rapia kot????

by the way....aku memahami sape2 yg tak memasak tu....mungkin makan berdua cam bos aku...masak pun tak berbaloi kan....w/pun aku lbh kurang cam makan berdua gak sbb budak 2 org itu cinonet lagik tp klu dtg selera diorg....2 org nyer makan kalah sepinggan nasik mama nyer...

dan lagi satu....aku ni lom 5.30ptg dah leh smpi umah...ape ke pekdah nyer lah aku nak pi redah pasar ramadhan tu membeli makanan yg tah bila diorg masakkkan....sendiri mau ingatlah klu belum zohor diorg dah bukak gerai....so....ade baik nyer aku masak sendiri...klu tahap kemalasan melanda...mungkin beli gak lah satu 2 lauk org kueh mueh yg mana berkenan....

tp...azam mau kuat....NO PASAR RAMADHAN!!....


adioossss....

No comments: