Sep 18, 2008

Muzzammil demam...

aku cuti semlm sebab budak kecik ni demam...ari isnin ptg tu...masa amek dari nursery...rasa badan dia dah dedar...so...ari selasa tu bekalkan lah ubat demam siap2 tp masa amek tu...badan dia makin panas lah plak.....asik dok nangis jer...merengek...nak aku dok sebelah jer...so....semalam aku pun EL....
muka sedey...ni kes aku tinggalkan dia kejap sebab nak berbuka
tak puas hati lagik tu
ala......cian nyer dia...
tp........bila aku cuti dok umah ngan dia...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

seronok yer dik mama dok ngan adik
sengeh lagi tu
ni kes larikan diri dari abah...takmo pakai baju

adoooiii lah dik oooiiii...jgn lah wat camni selalu yer...cuti mama ko ni tak bape hari jer lagi tinggal ni ha...bulan 10 pun belum masuk lagi....:(...harus di cover ngan mc gak nnt nih...;)

No comments: