Sep 18, 2008

phanasssss

lately ni cuaca sangat panas...semlm pun camtu gak...mungkin sebab selalunya dok kat opis tak keluar kemana2....tak lah terasa sangat..

tp semlm..kan dok umah....waaaa...sangat lembek jer rasa...yg best nyer....ape yg dibasuh kering dengan mersik nyer....aku basuh 1 set bedsheet yang siap ngan comforter nipis tu ngan sehelai comferter selain dari yg wajib dibasuh tu...dan kol 4 dah leh angkat sume....tu pun sidai dah lewat pg tu...

dan kesudahannya...aku rasa sangat lelah nak memaksak petang semlm....nasiblah kadar kemalasan nak menjejak kan kaki ke pasar ramadhan tu laghi tinggi...klu tak...harus lah aku tak memasak kan...so...semlm kira cam buat ringkas jer...yg mana terdaya dek badan...hehehe...one more week to go....tolak sabtu ahad lah ekk...harus klu di rumah parents....aku tak memasak...makan air tangan mak lah plak....


kari ayam ngan sayur goreng campur cendawan