Sep 6, 2008

Red Diva?

Aku tido siang arini...teman kan budak tido..aku yg terlelap...mula ingat nak tengok cite CONGKAK...tp tah kat mana plak aku letakkan...search kat harddisk pun tak jumpa...dlm thumbdrive pun tarak...sudah nyer muzaffar yang melayan cite BATMAN dia...

balik pasal tido...well...aku TER lelap masa nak tunggu bebudak ni lelap...yg best tu...siap mimpi kan RED DIVA...hahahha...ni mesti penangan dok membaca blog dia jer lately ni...adoooii lah...teruk tul....;)

paling mencabar minda aku masa baca posting Red Diva kat bangkok tu...poning palo den pk...kek manolah den ponah nampak husband Red Diva ni....jenuh ku gali2.....rupa2nya.....

aku kenal ngan mr. sirman itu....masa aku kat M*MP* dulu...dia tolong aku set up server untuk anti spam....haruslah aku memanggil org yg boleh menolong sebab kami kena paksa pakai open source...aku ni kan biasa bebenor ngan microsoft...sume main klik jer...nak kena taip segala kod pepanjang tu....bukan kemahiran den lah tu....lagi pun kompeni mr. sirman ni dpt kontrak open source ngan M*MP*...so...aku ngan sesuka ati jer bleh panggil klu sangkut kat memana...

rasa2 mr. sirman ni pun tak ingat dah kat aku...lebih 3 thn dah rasanya...by the way...nice knowing u mr. sirman...u r very professional and helpfull...sangat senang bekerjasama ngan anda...

2 comments:

Anonymous said...

he remembers you

:)

hehehehehehhe

but he s no longer wt that comp

mazlyna said...

hahahhah...cam tak caye jer...send my regards to him..:)