Oct 16, 2008

cite raya lagik

balik dari ganu...ari jumaat tu aku singgah bentong kan umah maklong...so sabtu tu meronda lagik lah....kami ke umah adik beradik abah...umah makngah yg kami panggil mama....umah maksu (isteri aruah adik bongsu abah) dan umah makteh...

pastu kami ke bukit jelutong umah adik aku plak...diorang request nak gi gak....kelam kelibut gak lah...dah lah adik aku tu lom jejak kaki kat umah lagik sama cam aku...dia dari kedah umah mertua...terus gi bentong....sekali diorang kata nak datang...nak wat camner kan....redho jer lah...almaklumlah...ni kira pasangan paling baru dlm family...umah aku diorang dah dtg masa wat house warming aritu...


sebahagian dari ahli keluarga belah abah...ramai lagik yg takde ni....klu datang sume....mau ader yg ukur dinding....;)


umah last for the day....KFC...hahahhaha....lapo fast food plak lah time2 raya ni....nak wat camner....kitorang smpi sban dah kol 9 lbh camtu...klu nak tapau makan kat umah...mak abah takut kena serbu ngan jiran keliling...tak larat dah nak layan tetamu ni ha....so..makan siap2...kang balik terus tido...;)

hubby plak...all the day tido...sampai kat umah sedara mara...masuk bilik tido...masa kitorang gi makan KFC pun dia tido gak dlm kete ngan bebudak....dah tak larat kan...nak wat camner....suh makan pun takmo....

No comments: