Nov 26, 2008

koleksi key-chain saya

semlm...masa lunch....aku tak gi makan.....aku telah terlebih rajin untuk melakukan xtvt ini....menyusun atur balik sume key-chain yg ada plus ngan tambahan2 key-chain dari sarawak...



ini adalah susunan asal

dan


saya telah mengaturnyer kepada 3 layer...pasni klu bertambah lagik...mau letak keliling partition plak....huhuuuhu...lain2 gambar adelah disekeliling kawsan jajahan saya...hahahaha.....

yer...saya ader printer sendirik yg attach ngan pc saya...kat sini kaya sket...w/pun network printer...tp selalunyer hanya kongsi berdua...;)......dan menadangkan printer cuma dlm jangkauan tangan...saya tak perlu bergerak dan boleh terus menambah berat badan dengan jayanya....hehehehe...

okelah...stop dulu lah...dah out of topic...td nak cite pasal key-chain tp dah melalut plak...


adiossss

1 comment:

sabrinaabubakar said...

wah ni dah macam kilang keychain..hihihi