Nov 14, 2008

My Assistent

cite muzzammil lagik...;)...nak wat camner kan....along nyer rajin memerap dlm bilik....study or layan CD...;)

ni plak xtvt si kecik ni.....dia ni sangat rajin menolong aku....klu aku sebok masak kat dapur...memang dia rajin tunggu...bukan ape...kes nak makan terus pas masak..;)....huhuuhuhu... tapi takpe kan...seronok masak klu oder org nak makan...;)...

klu dia tak teman plak....dia dengar jer lesung tu berbunyik...memang berlari2lah dia datang...pastu dok depan aku....goyang kepala kiri kanan ikut rentak lesung...;)...

haaa....yg ni plak...dia tolong bawak kan bakul kain tu dari dapur ke depan...kunun2 nak tolong aku ampaikan lah tu...;)....aku nak bawak dia marah...ha...buat lah dik....jgn dah besar nnt ko malas plak nak tolong mama udah lah yer...

by the way...sila pastikan bakul itu tidak kosng...klu tak nnt....dia bawak masuk bilik....abis dia punyer drawer baju di punggah nyer...masuk sume baju suar dia yg dah berlipat tu kat dlm bakul tu...aku lom sempat nak snap lagik gambar dia buat benda tu sbb selalu nyer klu jumpa.... tengok2 bakul tu dah penuh ngan baju dia.....

No comments: