Nov 21, 2008

Sore throat

mula nyer...aku ingat nak update blog mlm ni...cite kami jln2 arini.....MALANG nyer....aku telah diserang Sore throat yang amat perit dan badan serta kaki ku amat penat setelah mengukur ;) Kuching....

harap2 nyer ia tidak menjadi demam yg mana boleh menggangu perancangan kami bg sabtu dan ahad ini....

klu demam nak datang pun...mungkin bila kaki dah menjejak tanah semenanjung.....sambil mc aku boleh melayan dan meng QADA rindu pada si hensem ku yang 2 orang itew.......really miss them badly....:(


walaupun kamu sangat gembira disana..mama sangat merindui kamu..

ps: gambar xtvt mereka di hari ini....berendam lebih 4 jam di kolam air panas Pedas....mama nyer pun lom sampai sini...anak2 yg sampai dulu...padahal kolam ni lama dah bukak....wajib nak kena gi sekali gak nanti ni...;)

2 comments:

Munzir CK said...

kak lyn utang saya satu tag sila check page saya terima kasih huhuhuhhu...

mazlyna said...

nnt dah abis cite sarawak...kaklyn buat yer...;)