Nov 5, 2008

stok satu bulan

kata dah dapat suntikan semangat kan?.....harus lah bnyk tenaga....huhuhuhu....dapat ape?...biar lah RAHSIA...;)

so...masa hubby dan bebudak tido...aku berjaya menyiapkan sume tu...stok utk satu bulan tu.....tolak beberapa hari yg aku kena ke Sarawak bulan ni....so....bulan ni takyah nk pk2 bila nak menggosok dah sebab sume dah siap...tudung pun aku siap gosok untuk satu minggu...


next2 minggu punye tudung...mintak tolong hubby lah masa dia gosok baju dia plak...;).... yer...aku tau korang tanye...aa'aah...cik abang saya gosok sendirik baju keje dia...mmg dia nak buat sendirik...tp ade gak kadang2 aku tolong buatkan...

antara sebab nape aku suka gosok sekali bnyk adelah supaya baju yg sama tak dipakai berulang kali dan supaya satu2 tudung menjadik mangsa dipakai selalu dan juga supaya aku tak kerap sangat pakai warna yg sama...;)....biasalah kan...sume org ader feveret kaler..;)

by the way...aturan susunan tu bukan aturan ikut hari nak pakai yer...masa nak pakai nnt aku amek mana yg berkenan masa tu utk padan ngan mana2 tudung yg dah di gosok...

1 comment:

MAMA ADIB said...

bravo... bestnya baju dah beriron sebulan...

saya ni pagi ni nak g keja pagi ni laa baru kalut nak gosok baju hehe