Nov 20, 2008

tikar sarawak



Aku dah lama mencarik tikar ni...dok servey2 harga kat kl/sban/putrajaya.....saiz besar yang cam aku nak tu klu tak silap RM500++...di luar kemampuan lah plak rasa nyer....

Kat sini yang besar tu...RM200 jer...Cuma kena tambah utk postage fee lah...total up lbh kurang RM320...masih berbaloi lagik nak beli....rasa2nya....bakal ku rembat jugak sehelai/sekeping? ni.....lagi pun DR dok bising tak bg guna carpet klu budak2 selalu batuk/selsema...

Tunggu keputusan hubby lah...;)

2 comments:

rillys said...

oo jauh beza harga dia..same quality kann..

mazlyna said...

sama jer...memang jual kat sini pon...import dari sana...