Dec 24, 2008

buku baru

macam biasa....tiap kali gomen dapat gaji...konpem ade jualan puspanita...aku pun salah seorang yg rajin melawat kawasan...;)...

so...semlm.....plan nak gi tukar tudung yg beli last month....tak ok....nasib pakcik tu ader...so...dapatlah tukar....yg paling sadis nyer....waaaaaaa....ramainyer yg jual ala2 tudung ikin tu....huhuhuhu...murah2 plak tu...dlm RM15 ke RM 30 jer....kain nampak cam ok...tapi tak taulah ok ke tak bila pakai...;)

and...macam biasa......aku ni sangat lah suka beli buku utk budak2....so...semlm beli 2 buku ni jer....jenis yg tebal tu utk si adik....

masa amek kat nursery....trus bagi kat muzzammil buku ni satu....tp yg sangat teruja tentulah abang nyer....asik2 dok ulang "mama, boleh tak saya pinjam buku tu?"....huhuuhu...skema giler ayat anak aku....tapi silap lah...adik takmo lepas pun...so...cakap ngan dia...tunggu adik abis baca dulu...dan dia pun menunggulah dengan sabar nyer....sampai kat umah.....adik letak jer...dia pun amek nak baca...;)



dan yg kat bawah ni plak...buku2 yg beli last month....ade 3 4 bijik lagik...tapi aku tak koser nak mencarik nyer...masa beli aritu lupa nak amek gambar...;)

2 comments:

Ealyie said...

hi salam perkenalan..
bole tumpang tanya, gomen kementerian apa ye? kat putrajaya ke?

mazlyna said...

hai...

salam perkenalan...tq sbb sudi seinggah..;)...

yer...saya diputrajaya....di kementerian sumber asli...