Dec 2, 2008

sakit sendi lagik

aku keje tak sampai 2 jam semlm.....muzaffar tetiba sakit lagi kat sendi peha dia cam masa kitorang nak ke Padang dulu....

pagi semlm anta gak lah gi nursery.....sebab yg dulu pun DR suh rest jer...tapi cikgu2 nyer takut kot tengok dia cam sakit nak gerak...tepon aku....so...aku gi jer lah amek...bawak dia balik....dia dok kat umah jer...rest....dok layan CD...pastu jadik cam tuan besar....kejap2..."mama"....amek tu amek ni buat tu buat ni...bila suh buat sendirik...dia jawab balik..."muzaffar kan sakit"....adoii lah anak den ni..;)

so...pagi ni nampak better sesangat....aku takleh rasa tak sedap plak nak cuti coz bos nak wat miting pasal trip kitorang ke sarawak aritu...tengoklah camner nanti...klu dia tak elok lagik...maybe aku half day kot...balik pas miting nanti....hati pun cam tak best jer....

lagi plak....adik bongsu aku konvo arini...adik ipar pompuan sorang tu pun konvo gak.....rasa cam nak gi sangat...:(

No comments: