Dec 17, 2008

sudah backup blog anda kah????

hasil dari blog hoping beberapa hari yg lepas....aku jumpa sorang blogger dok cite pasal blog yg tetiba jer.....debussshhhh....hilang dari alam maya ni....

waaaaa....sangat ngeri jer rasa klu jadik kat diri sendirik...tak sanggup oooo....blog ni dah jadik ala2 diari ni...tempat catitan segala kejadian....yang tak berapa personal lah tentunya kan...

so....arini aku pun berusahalah nak mem backup blog aku ni....mula2 tu cam tak bape nak buat....tp semlm bila counter aku tetiba ter reset sendirik....waaa.....klu blog yg jadik gitu camner?...so...haruslah aku mem backup ngan kadar segera kan?...

so...pada blogger yg lain tu...klu rasa sayang ngan hasil tulisan anda selama ini...bawak2 lah backup blog anda supa tak menagis di kemudian hari...huhuhu...

cara nyer?....tanye jer ngan mr. google...melambaklah jawapan yg dia bg nanti....boleh tengok yang mana berkenan...;)

No comments: