Dec 12, 2008

tudung

hari ahad....aku melaksanakan xtvt membuat tudung sendirik...sangat mencabar oooo...buat tudung ni.....aku lagik rela disuruh memasak dari menjahit ni....huhuhuhu....

nasib mak ader...klu tak lama dah rasa nyer aku bungkus simpan sume...huhuhuh...sangat susah lah belajar tak bercikgu ni....tambah2 bab kerja tangan ni...aku ni nama jer anak tukang jahit....tapi seni tu...langsung tak menurun...mak plak jenis tak bape nak reti nak buat hanya dengan dok baca dlm kertas2 yg aku print tu....tapi...ni lah hasil nyer....

awning tu cam tak bape nak menjadik...so....kawan aku tengah tolong betul kan...aku kan takde mesen jahit....alasan lagik lah tu.....so...nnti dah siap...aku pakai plak lah yer....;)

ni gambar model paksa rela...model nyer...adinda ku yg terchenta...sorry yer..letak gambar ni kat blog....tp takpe...along dah tutup muka...;)

No comments: