Jan 26, 2009

mengidam

aku balik sban kali ni ngan 2 mission...;)....huhuhuhu...nak makan nasik lemak.....ade 2 kay...bukan 1...;)

satu...nasik lemak balai polis...

sape yg biasa ngan sban...mesti tau ade satu gerai kat depan ibu pejabat polis sban....aku memang suka makan nasik lemak kat sini....cuma nyer...akak tu meniaga time weekday jer....hari bekerja sahaja...klu cuti....dia cuti gak...so....

dah kebetulan aku cuti jumaat....aku pun berjaya mencapai hajat yg dah bape lama di pendam...;)....cuma nyer....

alahai.....nasik nyer makin sikit...ayam nyer pun makin kecik...harga jer makin naik.....cepat kaya camni...;)


yang kedua nyer....nasik lemak pinggiran....yang ni jiran aku yg jual...dia bukak gerai kat stadium paroi...aku memang suka ngan nasik lemak dia...lama gak rasa tak makan...yg aku suka tu...sambal cili dia....best...lain dr yg lain....

so...mission complete lah kali ni...cuma nyer...satu jer...rojak yg makcik nasi lemak ni buat....kuah nyer memang spesel.....tp lama sangat dah dia tak buat....dari aku ngandungkan muzaffar....rasa2 cam nak pujuk dia buat...tp tak tau bila sebab dia cuti meniaga hari selasa jer...cam kesian plak nak mintak buatkan rojak...;)

No comments: