Feb 27, 2009

dinner

petang semalam...sebelum balik keje....memang dah plan siap2.....takmo masak...tak larat....nak pi beli nasik lemak feveret budak2 ni jer....

nasib gak plan nak beli nasik lemak kan....klu plan nak masak....mau gak ade yg kensel masak tgk kejadian itu....:(

so...beli 4 bungkus....muzaffar makan 2 bungkus lebeh kot....muzzammil makan sket...aku?...takde selera rasa nak makan....buat air pastu cicah biskut jer.....lagi sebungkus plak...hubby yg makan....tu pun dah masuk petisejuk kejap sbb hubby msg bg tau dia balik lambat or maybe tak balik....

budak2 yang sedang makan....masa ni muzaffar makan sebungkus jer......mlm dlm kol 8 lebeh tu makan lagik se round...muzzammil plak....adelah dlm setengah kot dia habis...tu pun makan berulang kali....

muzzammil tido awal semalam...tgh layan anak betung dia dah lena....



dan aku......sangat2 craving for this semlm....















































huhuhuhu...selalu aku jarang layan jajan ni...hubby memang suka lah makanan tak berfaedah ringan ni...tapi nape tah.....dua tiga hari ni terasa sangat nak makan....dah tu sanggup plak tu beli kat petronas....aku tak suka beli benda camni kat petronas....harga mencekik!

by the way...bila hubby dok makan benda ni semlm pun aku bengang dah...;)....dok warning kat dia jgn perabis...kang tak pasal2 ader yg marah...;).....yg tu pun lagi satu....klu jumpa jajan....bukan ingat orang belakang bila makan....

No comments: