Feb 25, 2009

kereta besar

semalam...balik dari klinik....pi taman warisan...haruslah nak kena pi isik perut...

sudah pukul 11++ okey....klu tak ngandung pun....sudah tahap kebulur at that time...;)

so...singgah makan kat taman warisan...aku makan nasik teruslah...brunch....nasi putih ngan ikan sembilang bakar, tempeyek pedas goreng garing ngan kerabu mangga...nyum nyum...sangat sedap...

untuk so kecik sorang tu pulak....aku belikan sate ayam 5 cucuk...la ni faveret dia mmg sate....paling bnyk dia makan pun 4 cucuk...tp takkan nak order 4 plak kan...cam kedekut sangat jer...;).....so dia makan 3 cucuk jer...oklah tu...tu pun dok terganggu ngan batuk nyer tu...lagi 2...haruslah mama nyer perabiskan...takkan nak biar jer kan...tak baik membazir...org kat GAZA tak cukup makan....kita plak nak membazir...

so...time nak balik...bila sampai kat kete...aku tanye sama ada dia nak dok kat carseat dia kat belakang atau nak dok seat depan jer....la ni dia rajin dok depan esp. time balik dari nursery....nak tau dia pilih ape?...kete kat sebelah.....









kia karnival tu...huhuhuuu




lom ade keupayaanlah mak abah ko nak pakai kete tu nak oooiii.....lagi pun...pada aku...besar sangat...cam tak sesuai jer....klu setakat size cam GRAND LIVINA ke....


atau TOYOTA WISH ke.....aku ok jer...;)...taklah besar sangat kan?...






ps: aku coti terpaksa semalam...;)...itu budak kecik takmo pi nursery.....sudah nyer....terbongkang kat umah qada tido....tp yg best nyer....dapat jemur kain sampai masak ranum....hari kan panas lately cuma nyer akan hujan ptg dlm kol 5 camtu...so..tak sempatlah jawabnyer nak mengangkat dah kena tempias...

No comments: