Feb 19, 2009

RODA IMPIAN

RODA IMPIAN musim baru dah start....baru 3 hari......aku pun dok layan gak lah....dah tu...5.30 dah smpi umah kan...;)....klu ku penat sangat....memang aku terus lepak dulu lah...layan tv....

klu still bnyk tenaga....memang aku siapkan sume keje aku dulu b4 dok berehat....aku masuk kain dalam mesin....pastu terus masak.....siap masak...kain aku pun siap....angkat yg dah kering....sidai yg baru basuh...pastu berehat ngadap tv....selalu nyer aku dok layan ER kat hallmark...

berbalik pasal roda impian musim baru ni....pada akulah....tak menyengat langsung....boring giler compare masa halim othman dan arwah hani mohsin dulu...sangat lah tak best nyer dan membuang masa....satu episod 2 round jer?...bape sen sangatlah leh dapat.....dah lah bnyk bebel...pastu ape ke faedah nyer....every round nak kena buat sape cepat....dah tetapkan yg first cukuplah.....pastu ikutlah giliran.....

ke memang sajer takmo org dapat duit bnyk2?....tak cukup sponsor kah????




ni sket pasal RODA IMPIAN aku cilok kat sini....


Setelah sekian lama bergelar penyampai radio, kini Kieran berpeluang menguji bakatnya dalam pengacaraan bila dipilih menjadi hos terbaru ‘Roda Impian’. Bergandingan dengan pelakon muda jelita, Fouziah Gous, kerjasama sulung mereka berdua diramalkan bakal menjadikan program itu diminati ramai.

Bertemu Kieran di majlis pelancaran program tersebut baru-baru ini, dia mengakui gembira dan teruja kerana diberi kesempatan mengacarakan ‘Roda Impian’. Katanya pengacara yang terdahulu seperti Halim Othman dan Allahyarham Hani Mohsin sangat dikaguminya dan dia berharap kehadirannya mampu memberikan impak positif.

"Saya langsung tak sangka akan terpilih kerana semasa sesi uji bakat, saya diberitahu terdapat beberapa personaliti lain yang turut mencuba nasib. Mungkin ini rezeki saya. Semasa rakaman program ini, saya berjaya melakukannya dengan sebaik mungkin dan saya berharap peminat dapat menerima kehadiran saya dengan baik. Saya sangat perlukan sokongan penonton agar rancangan ini terus berjaya," ujar Kieran yang juga penyampai radio Hot FM.

No comments: