Feb 17, 2009

teddy bear?

mlm td...husband call tanye if i want anything from kelantan.....huhuhuh...takde ape yg menarik hatiku disana kecuali tudung...tp klu nak beli tudung....kena betullah kaler nyer...klu tak kang...tak pasal dapat alasan nak pi beli baju baru sebab nak sesuaikan ngan tudung tu...

so...aku jawab...takyah lah...takde benda yang teringin pon...;)

pastu tadi...dia call lagik....tanye aku suka kaler ape?....huhuhu...aku tanyelah balik benda ape sebb kaler yg bersesuaian ni depends on things kan...

mula dia takmo bg tau...last2 tu cakap jugak.....teddy bear.....huhuhuh....teddy bear???....takyah lah....aku ni dahlah hidung sensitif....jap lagik kang asik terbersin jer.....by the way....TQVM dear...

aku ni bukanlah jenis romantik segala....bunga...teddy bear ni sume....takdelah minat sangat....BUT

teddy bear in a bouquet of chocolate....YES!!!...i would love it very much...;)

No comments: