Mar 31, 2009

kut ni...kut ni...

muzzammil lately sudah sangat menghafal jalan...

dia dah tau arah mana nak ke taska dan arah mana klu gi jalan2...

so...pg2 nak gerak kuar umah...klu dia tak tido..mmg riuhlah mulut dia dok sebut kut ni...kut ni...(ikut sini....ikut sini).....

adelah bbrp kali aku pusing ikut jln lain....tp kejap jer dia dah hafal jln...besok klu lalu ikut situ...memang bising lah jawab nyer...

tp...tadi pagi angin aku dah weng sket...muzaffar buat perangai....ni sume gara2 baju yang di gunting nyer hari tu....aku malas nak jahit sebab sket sangat....dia plak dok bising nangis2 suh tampal segala....aku klu budak buat hal pepagi ni...memang cepatlah angin...kita nak cepat...dia plak nak buat hal....sudah nyer...aku tampal ngan selotep...senyap....tp cam kelako jer tengok...huhuu...nasiblah...janji dia senyap dah...

so...muzzammil plak...cam biasa...nak ikut jln dia nak gi jer...yg pasti nyer bukan arah ke taska lah...memandangkan angin aku dah tak betul....aku bagi jer kat dia sekali...

"adik...mama lalu ikut mana pun....sampai gak kat sekolah...dah...jangan nak bising2".....

huhuuu....terus senyap.....paham pun...;)

1 comment:

cik maz said...

apa nie mama, tampal guna selotep! amik gambar tak? huhu