Mar 2, 2009

petrosains

update sket pasal trip muzaffar last week ke petrosains....

takde pe sangat pun nak cite sebab tak gi sekali kan...;)

tp bila dok tanye kat dia....



muzaffar gi mana?....

klcc.....

muzaffar tengok ape?

dinasour....

lagi?....

tulang dinasour....

lagi?...



dia ulang balik dinasour ngan tulang dinasour tu jer....huhuhu...tu jer yang terkesan kat dia kot....;)

tp tak lah bnyk sangat gambar yg teacher dia amekkan...tetiba plak kuar warning card cannot be used....

senang jer nak selesaikan...kuarkan card....masukkan balik...settle....tapi biasalah kan...klu guna brg org...mesti tak berani sangat nak usik macam2.....takpelah...at least ada gak gambar nyer...


on the way...dalam bas sekolah ngan kawan2


dah sampai.....beratur nak masuk


leka...tapi nampak tu...tag putih dia dah hilang....klu terpisah ke dari group...jenuh


tengah dengar penerangan


apelah yg di buat nyer tu...;)

1 comment:

Zuhaini said...

chet! gi la Pusat Sains Negara.. lagi best! hahaha... :)