Mar 11, 2009

TAG oleh my SIL

sudah lama tag ini ku peram.....lom ade rasa nak buat...;).....sebelum berbau busuk sebab basi...marilah kita menyelesaikan hutang yg tertunggak...;)



1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?

- my car
- notebook ku yg merah
- kamera pemberian suamiku..;)
- handbag kulit ku yg baru...
- rumah kami yg bakal siap

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
-lunch kat opis utk tghari semlam.


3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
- nikah di masjid, majlis nyer di rumah

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
- hingga ke akhir hayat

5. Adakah anda dilamun cinta?
- sudah semestinya!

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
- huhuhuu....tak ingat dah rasa nyer.....kat JOHAN senawang kot lepas itu adik bertunang....zaman2 gawat ni...masak di rumah ajor...;)

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
- BEN 10 kot....utk muzaffar

8. Apakah nama penuh kamu?
- nak tau...leh emel me personally

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
- both

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
- baby in my tummy...;)

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?

* aku tak ramai kawan....serius cakap..maybe aku tak suka org tahu bnyk sangat hal peribadi aku kot.....tapi ni 4 org yg betul2 di kira sahabat...biar pecah diperut...jgn pecah dimulut...

- aziah
- azleena
- malia
- sheila

plus sorang lagik geng kamceng kat opis
- faridah

dan lagik 3
- adik beradik perempuan ku
- suami
- anak2 terchenta


12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
- semestinya....aku sedikit cerewet pasal pakaian ini...;)

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
- amsterdam

14. Pelukan atau ciuman?
- mahu kedua2 nya.

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.

- my SIL
- kecik
- suka mengambil gambar
- anak2 buah panggil dia CIKSHA ( ke cicak ekkkk??...;) )
- sangatlah rajin menge TAG aku....


16. 8 perkara yang amat saya gilai.

- holiday
- shopping
- handbag
- kasut
- kids stuff
- AXN
- blog
- suasana yg tenang...;)

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan.

- HA!
- YA ALLAH!
- nak kena ke?
- ntah
- tak tau
- hmmmmm
- ikut lah!
- sape nak kena rotan?

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.

dulu...sangat rajin membaca...skang ni...suka gak...cuma masa amat2 tidak mengizinkan....sebba nyer aku klu dah mula....aku akan ralit nak perabiskan....so...camner?


19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.

not applicable...huhuhu...aku jenis dengar jer....tak amek kisah pun...jgn masa drive tu sunyi sepi jer.....

20. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu

ape ekkkkk?....can i keep it to myself?...tak mo konsi lah...;)


21. Mari men'tag' 8 orang lain.
* dengan ini, saya sukacitanya mahu mentag manusia2 ini. silalah buat dengan penuh kesabaran yeh.





sape nak buat...buatlah dengan rela hati yer...;)

No comments: