Apr 10, 2009

the BIGGEST M

aku tak tau lah korang ade masalah ni ke tak...;)

M paling besar sekali kat aku ialah....MALU...huhuhu...malu ape?....malu klu dok menjenguk blog orang yang sama tah bape kali sehari...;)...macam lah orang tu takde keje lain nak buat selain dok update blog...;)

selalu nyer...klu time bosan....tak kisah lah...bosan takde keje or bosan terlebih bnyk keje....aku akan blog hopping...tp kekadang tu...jadik bosan gak sebab nampak cam orang tak updata TAPI yang sebenarnyer...blogger yang tak senaraikan latest updated blog...udah nyer...aku masuk gak blog org itu dan kadang2....memang kenyataan nyer pun takde pe2 update kat blog tu....huhuhuhu...

so...bg mengelakkan nampak cam aku dok menjengah jer.....udah sume dok pasang tracker skang ni sape yg menjengah kan?....nak tau ape aku buat?

huhuhuhu.....klu ku ingat addressnyer....aku taiplah...klu tak....ku pergi ke blog orang....dah masuk ikut blog orang ittewwww....huhuhuhuh.....ampun yaaaa...aku malu....;)

1 comment:

Anonymous said...

ekekeke...takde istilah malu dlm dunia blogging ni...hehe