May 27, 2009

EL???

saya hampir2 ter EL hari ni...;)

muzzammil demam dari petang semlm...so..ptg semlm aku cabut awal dan bawak dia ke klinik...

td pg....rasa2 badan dia agak panas...so...dah plan nak cuti jer dok umah ngan dia...

tp bila aku naik atas nak kejutkan muzaffar bangun...tengok dia pun dah sedar....sebok nak turun pastu nak mandi segala....lately ni memang dia nak mandi siap2 sebelum gi taska...

bila abah dia nak kuar nak anta along nyer sekali....dia pun sebok nak gi jugak....

dah tu..takkan nak dok umah sajer kan...haruslah aku pun pi keje jugak....jimat sket cuti...;)

tapi nyer...lambat lah sket....mana ngan baju tak gosok lagik....bersiap segala....

sampai opis ngam2 8.30......macam orang masuk WP3 jer...;)

1 comment:

noorhelmi said...

Salam Mazlyna

LHDN menjemput saudari ke majlis penghargaan media pada Isnin, 1 Jun 2009. Sila hubungi saya seperti emel dibawah untuk maklumat lanjut dan kad jemputan rasmi.

noorhelmi@hasil.gov.my
PRO LHDNM