Aug 18, 2009

SEKAR

baru 2 minggu ++ dok ngan uwan nyer di seremban....budak 2 orang tu dah boleh hafal lagu ni....jgn tak caye tu...;)

klu dengan mama nyer...jgn harap lah dpt nak tgk cite2 indon ni sume....tak kuasa aku nak melayan...kadang naik muak tgk chanel2 astro plus tv2 free...penuh ngan cite indon..rasa macam dah pindah ke seberang pun ader...



Merindukamu

Saat aku tertawa di atas semua
Saat aku menangisi kesedihanku
Aku ingin engkau selalu ada
Aku ingin engkau aku kenang

Selama aku masih bernafas
Masih sanggup berjalan
Ku kan slalu memujamu
Meski ku tak tahu lagi
Engkau ada di mana
Dengarkan aku ku merindukanmu
Saat aku mencoba merubah segalanya
Saat aku meratapi kekalahanku
Aku ingin engkau selalu ada
Aku ingin engkau aku kenang

2 comments:

Qistina said...

Na,

curi2 update blog ke? heheheh seciput seciput aje cerita....by d way...congrate ya....ge girllllllll

mazlyna said...

curi2 gaklah sementara budak tido...huhuhuhu...tq!