Sep 16, 2009

akibat terlalu rajin

bila dah terlebih rajin....saya selalunya sediakan auto entry....pastu schedulekan bila nak kuar...

kan saya balik ke rumah kami untuk berkemas....so....entry utk isnin dan selasa sudah saya siapkan awal2....lagi pun klu dah sebok mengemas....saya takkan usik laptop saya..... lagipun...macamlah ada internet connection!

akibat terlalu rajin itu...maka entry semalam yang bertajuk sebok lagi? adalah tidak valid... aaaaaaaaaaaaaaaaaaa....tensen nyer...pesal takleh buat link plak ni bloggerrrr ooiiii

bibik kap alip ling yang saya tunggu itu tidak datang!...sangat sakit hati...bila call kata kejap lagi kejap lagi kejap lagi....dari pagi ditunggu....sudah nyer sampai ke mlm bayang pun tak nampak....
dengan kata lain....saya lah bibik nya utk 2 hari itu...

so...pada sape2 yg nak guna service org ni...hati2 yer..penat jer tunggu...tak datang!


NAMA : SARA
COMPANY : STRASS CLEANING SERVICES
CONTACT NO : 016-6164478



amek ko...buat orang sakit hati lagi!

saya memang sangat geram....paling pantang orang berjanji tak tepati...menunggu macam ape tah...sudah nyer...sikit2..bersih gak umah tu...cuma tak larat nak meng vakum...mengemop dan menyental toilet jer.....

No comments: