Sep 1, 2009

pam kesayangan saya


Spectra2


inilah pam yang saya gunakan sekarang....dari masa muzzammil dulu...saya sangat suka...sucking nyer pun agak kuat compare ngan spectra3...cuma agak besar jer...takpelah...yg penting selesa digunakan...

klu ada duit lebih.....saya bercita2 utk menggunakan ini...;)


Medela - Freestyle Breastpump


TAPI...berbaloi ke klu guna utk seorang anak jer...klu guna utk 2 ke 3 org anak tu...oklah kot...cukup2lah tu mazlyna oooiiii...jgn nak membazir plak....guna jer ape yang ader.... ;)


spectra 3

duluuuu...saya pernah ada dan menggunakan pam ini...ok....takde ape2 masalah...cuma gatal terasa plak nak try spectra 2...satu pam saya tinggalkan di opis...satu plak saya gunakan kat umah...bila lama2 cam malas nak pam kat umah...;)....saya let go pump ini pada opismate...


ini lah pam kedua yang saya ada buat masa ni.....pam ni spare utk emergency case...manual pam.....klu gi jln mana2...ini kena standby...
tu jer lah cite pasal pump yg saya ader...;)




2 comments:

mydira said...

ko rasa rindu tak kat spektra 3 tu? setakat nak pam kat opis tak yah nak membazir.. pakai jer la kalo stakat nak pam kat opis...

mazlyna said...

mau bg loan ka?...tq tq tq....muahsss...kurang sikit brg nak angkut nnt....;)