Oct 27, 2009

Majlis Perbandaran Sepang

petang semlm...lepas melawat ke nursery time lunch hour cam biasa.....

saya ke majlis perbandaran sepang kat cyberjaya....

hajat di hati nak pi claim balik duit cagaran renovation umah....

sampai sana....time nak amek pas...guard kata takyah amek pas...leh terus ke kaunter tingkat 2...

sampai kat kawasan kaunter tu....saya pun bertanyalah kat pegawai yg bertugas kat kaunter....takut tersalah amek nombor kaunter lain....

TAPI...bila sampai kat kaunter yg seperti dinyatakan petugas kaunter tmpt saya tanya tadi tu...

"Puan, boleh terus ke tingkat 4, unit bangunan"

BOLEH?????....

aparaaaa.....korang kerja kat situ pun tak tau mana nak guide orang ke?....kalau guard kat bawah tu saya paham lah....ni.....duduk kat kaunter pun tak tau task sape sepatutnya.....dah terang2 saya cakap nak refund duit cagaran....bukannya nak bayar duit cagaran....

lain kali buat kerja elok sket boleh??

No comments: