Oct 28, 2009

si abang yg caring

semlm...masa nak mandi...pas menyusukan si kecik tu....saya biarkan jer dia tido kat toto depan tv...si kecik ni...klu letak kat playpan dia dalam bilik.....kejap2 tersedar....tapi klu dok ngan abang2 nyer....bising camner pon...dia leh lena...

cuak gak sebenarnya tinggalkan gitu....si muzaffar taklah risau sangat...budak sorang ni...ala2 takde perasaan kadang2 tu....adik nangis pun dia leh wat sardin jer layan tv...ngikut perangai sape lah agak nyer tu........TAPI....klu si muzzammil...mau pecah pintu bilik air tu di gendang nyer bagi tau adik nyer nangis...klu tak pun...silap2 dia yang angkat adik nya...sebab ada sekali tu...saya tinggalkan sambil wat keje kat dapur...tengok si adik macam dah beralih sket...bila tanye...selamba jer dia..."ame angkat baby".....fuhhh...seriau jer dengar...

so....semalam...kuar2 jer bilik mandi...pi intai diorang....sekali tengok.....












































































see....dah siap letak mainan kat adik...pastu dia leh join sekali masuk bawah tu....time ni...muzaffar sudah lena beradu....

3 comments:

suhainini said...

hehe..abg dia pun teringin rupanya..

mazlyna said...

huhuhu...budak2 ni memang...dah terlebih umur pun sebok nak main yg adik punyer...;)

btw...selamat datang...;)

day in day out said...

waaa....cutenyeeeeee.
hebat abang ni :)