Nov 23, 2009

gondol jugak

ape lagi yang gondol???

kepala anak2ku....huahuahua.......

kepala muzaffar...tiba2 lah plak ada kutu.....adalah bbrp ekor yg saya jumpa masa dok belek kepala dia...dah lah rambut nyer lebat.....sudah nya...husband kata...botak kan jer.....abis kes...

dia memang dah lama bercita-cita nak botak...kunun2 nnt hensem macam mawi...;).....tetapi selalu nya.....yg tukang gunting rambut dia regularly tu takmo buat sebab muka dia tak sesuai nak botak...

tapi...yg ni kes terpaksa...tapi dia suka....huhuhuhu

balik dari membotakkan muzaffar....muzzammil plak bising nak botak juga.....kena lah abah nya bawak seround lagik...

so....ada 2 budak botak dalam umah saya.....huhuhuuhu


dah macam upin ipin pun ader...;)

2 comments:

Qistina said...

na
luasnyer parking umah ko
kat mana rumah ko ni
bila nk ajak aku dtg umah?
heheheheh

mazlyna said...

:)...kat dengkil lah mek...kawasan kampung jer...;)...

datang jer lah bila2...xyah tunggu aku ajak...msg jer bg tau nk dtg...boleh lah aku masak sket2...;)