Nov 6, 2009

selamat tinggal hotlink

ya....saya telah meninggalkan hotlink setelah bertahun-tahun....sejak mula saya menggunakan henpon...dah lebih 10thn kot....;)

adakah saya beralih kepada service provider yang lain?

klu yer...pilihan yg sy percayai hanyalah celcom....TAPI....no no no....saya tidak bertukar kepada celcom.....saya cuma upgrade kepada parent company sahaja...;)...iaitu...


kenapa?.....waaaaaa.....saya dah tak larat nak men top-up.....nak2 plak...klu tak perasan credit tinggal ciput....teangah2 cakap.....putus...nak anta sms...tak cukup plak....adoooii lah...so...sudahnya reg line terus.....sonang sikit....huhuhu.....

well...pada yg bertanya nape tak beralih provider tu....pada saya MAXIS = MAYBANK dan CELCOM = CIMB.....so....pada yg ade akaun dengan both bank....tentu paham ape yg saya maksudkan....

lagi pun...saya selalu geram dengan line celcom...tengok ape jadik time raya aritu....klu time tak raya pun....selalu gak lah...nak call hubby tak dapat...so...amat geram seh....

No comments: