Nov 24, 2009

selasa nan lalu

saya ada cerita xtvt hari selasa saya kan?

selasa lepas....selain berjaya menggosok 7 pasang baju.....saya juga telah berjaya membasuh 7 helai tudung......yang mana tuan nya juga lahir pada bulan 7 dan nombor kesukaan adalah 7 jua <-- statement yang langsung takde kena mengena dengan entry

sangat seronok.....yang lagi best nyer.....rabu dan khamis nya saya bercuti.....huahuahua....maka dengan itu....hari ini...yang mana adalah hari selasa juga......saya akan berehat dari xtvt menggosok baju...bleh lah rehat sket...;)

tudung yg sudah siap di basuh...saya sempoi jer.....basuh jer kat sinki dalam toilet...pastu terus gantung dlm toilet gak...toilet bilik bebudak.....tak berapa digunakan pon....mujur juga saya letak rak itu agak tinggi....ada jugak gunanya...;)....

plan asal saya letak rak ni sebab nak letak towel kat atas tu...so....bila rasa nak guna towel fresh...leh terus amek....klu tak pon...klu ada tamu....takyah susah2 nak mintak towel...bleh terus guna...cam kat hotel tu...;)

rak ni saya letak kat toilet bilik budak yang join ngan bilik tamu yang telah selamat menjadik bilik menggosok saya, dan juga toilet di tingkat bawah.....toilet master bed takyah lah sebab almari pasang siap 9 pintu saya sebelah pintu toilet jer...;)



bila dah kering...transfer ke sini plak...kat bilik menggosok aka bilik tamu...tunggu turn utk di gosok plak....klu rasa2 takmo guna....baru gantung dalam almari...klu tak nnt....berabuk maaaa....dah lah kat blkg tu sedang sebok construction phase3....

sekian cerita hari selasa minggu ini..mungkin akan bersiaran lagi di hari selasa yang lain pula.......huahuahuhaua...

No comments: