Dec 21, 2009

mama's burger

sabtu lepas....akibat kemalasan nak memasak yg melanda...saya ajak muzaffar pi carik burger...TAPI...2 2 gerai yg jual burger tutup lah pulak...

so....masuk mini market.....dah kebetulan nak mencarik bahan2 nak masak kari daging korban...carik kan lah jugak benda2 nak masak burger....si muzaffar ni...klu dah berjanji...kena di kotakan.....selagi tak dapat.....selagi tu lah dia dok beratip mintak sampai mama nyer leh bertukar jadik benten

balik.....masak se round....tu pun dah selesai makan nasi gorang kampung tu....mlm mintak lagi....saya tak layan....janji ngan dia besok jer...

bangun pagi lagi dah mintak....tengahari pun mintak lagi...tapi saya tak masak gak...huhuhu.....cakap kat dia selagi tak abis makan nasik ngan sup oren kari takleh makan berger...;)

petang sket baru masakkan...itupun goreng 2 keping sekali berger nyer....malas nak goreng bnyk kali sbb konpem dia nak lagi....;)

ni lah rupa burger simple utk muzaffar...klu beli pun...ni gak rupanya sebab dia taknak pun isik2 segala tu...

bila di tegur nnt gemuk klu makan burger bnyk2.....jawab dia?



























































"takpelah, nnt muzaffar masuklah the biggest loser"

huhuhuhuhu....adoi la anakanda beta saya...;)




2 comments:

kaklong nuzula said...

Assalamualaikum. Salam perkenalan. Tersampai sini dr google. Wah byknyer CD... Sy link ke blog sy yer (happy cloth diapering!)... dekat ibu2 yg berCD...

mazlyna said...

salam..

terima kasih sudi menjenguk...;)...dan jugak link ke blog...

banyak CD?...huhuhu....sbg usaha nak fully CD....saya tak larat nak basuh hari2...;)....selalu nya 3 ke 4 hari sekali saya basuh....klu malas sangat....5 hari pun ader....:)