Dec 7, 2009

roadtax sudah sampai

roadtax saya sudah sampai....huhuhuhu...

klu nak tahu....roadtax saya ni dah tamat tempoh pada hari khamis yg lepas....saya baru perasan hari jumaat...pagi jumaat call etiqa utk renew insurans....

ptg nyer....ingat nak renew online sebab geran tak tau letak kat ne.....network plak ting tong jer.....kol 4 lebeh baru settle....ingatkan diorang leh deliver sabtu sbb dulu ade diorg anta sabtu....sekali tak sempat lah plak....

TAPI....dengan takde roadtax nyer tu....suami saya telah ke gombak utk miting alumninya dan servis kete pada hari sabtu....

dan ahad nyer.....kami telah berjaya ke kenduri kahwin adik biras saya di bukit mahkota dan pastu leh ke keramat lagik utk gi kenduri kawen kawan sekolah hubby....

mujur takde roadblock kat mana2....huhuhu....klu tak.....tak pasal kena saman...;)

dan mujur yg kedua.....mujur hubby tak perasan....kalau tak memang kami tak gerak kemana2 lah last weekend...;)




No comments: