Feb 14, 2010

perenggan

perenggan.....anda tau ape maksud perenggan?....klu tak tau...cariklah sendiri yer...;)

oklah....nak membebel sket di pagi hari ni....

selalu kan....saya klu join mana2 forum...klu ada org yg reply panjang2...pastu tak reti nak buat perenggan...mmg saya skip jer baca....jenuh weh klu dah lebih 20 baris...silap2 bleh pi baca kat baris yg sama...

camtu gak klu saya menjengah2 atau melompat2 ke blog2....w/pun entry yg pjg...tp di tulis dengan perenggan yg cantek....saya rela baca dari dok baca entry yg panjang tanpa perenggan walaupun cite nyer sangat best...

dulu masa saya di ajar tentang pembinaan laman web serta cara utk buat presentation slide....benda utama yg perlu dititik beratkan adalah pemilihan font dan warna yg tak menyakitkan mata dan hati si tukang baca.....

so...sekian dahulu bebelan saya di hari ini......huahuahuah....;)

peace no war!

No comments: