Mar 27, 2010

bekerja

saya di pejabat....

menyiapkan benda2 yg tak siap2...;)

suami dan anak2.....sudah mengepos diri sendiri balik kerumah keluarga di usj...;)...mentang2lah umah keluarga 2 2 dekat...suka2 ati jer...huhuuhu....

saya sedang take five...tarik napas jap....sambil mengepam susu.....sambil blogging/blog hoping....

ps: masa kat opis lama dulu...saya buat2 tak faham napelah orang tak suka sangat dgn kami....bila dah kuar dan dikejar macam2 ngan opis lama....baru saya nampak....huhuhuhu....patutlah mereka suka sangat tambah 'S' kat belakang nama opis ku itu....


3 comments:

kaklong nuzula said...

Salam. Ada award dekat blog saya. Nanti amik ek..

WANNY said...

muahahaha... jgn main tambah 's' bahaya hehehe.. bila la nak merasa dok kat lain nih tp takut tak tercapai 'akalku' kalau kat tmpt lain..

mazlyna said...

kaklong,

thanx...nnt saya amek...;)

wani,

huahuahua..tu lah pasal....kadang2 terasa gak bila org dok kutuk....yerlah...tempat jatuh lagi dikenang..inikan pulak.....;)

takpe....mana tau lagi best klu beralih angin....;)