Mar 25, 2010

CD minky

haiiiii....

lama nya tak mengupdate....

ke bz an sket....

patut nya isnin lepas saya cuti....tapi big bos suh keje jugak sebab ada miting nak kena attend....option dia...klu tak larat nak datang pagi......datang petang utk miting jer pun takpe....

haruslah ku amek option tu kan....jimat satu hari cuti...;)....dahlah bnyk cuti nak kena guna thn ni....its going to be year of wedding dalam big family sebelah abah...;)......maybe...abah sendiri kena nikahkan 4 orang...huhuuhu....ramai kan....2 anak sendiri.....dan 2 lagi....anak arwah paksu...

actually....bnyk benda nak update....

tapi...kita update cite yg ni dululah...sebab nya...ku sangat teruja melihat minky CD yang sangat gebu gebas dan cantek ini....tak sabar nak tgk anak dara nan sorang tu pakai....;)

kronologi sket.....jap lagi kang kena kutuk lagik sebab asik dok beli CD....huhuhuhu....

saya oder romper utk si anak dara itu.....TAPI.....si penjual agak tingtong....dihantar nya ape yg saya oder kat customer dia yg lain....pastu bila dia anta kat saya.....dah lah LAMBAT....yg paling buat saya sakit hati....lain yg kita oder.....lain yg dihantar nya.....

maka....saya yang sangat sakit hati ini....telah memulangkan semua yg dihantar beserta surat "cinta"....;).....saya takmo sume baju2 tu.....dan saya tak pedulik....saya nak tukar sume oder kepada CD.....

huhuhuhuh....amat berbaloi.....w/pun amat sakit hati pada mulanya....hati saya telah lembut semula melihat CD yg lembut ini....;)


shantek kan?....

btw....saya nak me letgo bbrp set CD coolababy yang ada....nak lelong murah2 jer.....sebab ada lagi yg akan sampai...;).....huahuahua....dah lah yg pakai nye pun sorang jer kan...

so......nnt saya update kat blog pre-loved item saya yer....

tungggguuuuuuuu


No comments: