Apr 6, 2010

20

pinjam tajuk cikngah kejap...;)

20...tak sesuai ngan saya....hahahhaha...ape nyer 20?....20 set CD lor....

hanya 20 membuatkan saya terkejar2.....tiap2 3 hari sekali wajib basuh....huisssshhhh....tak larat den do....;).....membasuh CD pada saya sblm ni adalah optional...klu saya tak sebok sangat dan ampaian pun ada ruang....baru saya mencuci...

TAPI....bila CD hanya ada 20 set....ianya telah menjadi wajib....tu lah...CD baru lom sampai....dah jual CD yang ada...nak wat camner.....saya dok baca kat forum...org dok kata affordable price CD susah nak jual sbb org bleh jer beli baru...lainlah brand2 US yg mahal2 tu....TAPI...sekali saya iklan.....terus berdesup jer di sambar orang.....

so...minggu ni dan maybe minggu depan gak saya kena berkejar lagi sbb hujung minggu ni atau awal minggu depan baru CD baru sampai...pastu nak buat pre-wash lagik.....

so...pada pendapat saya yg tak berapa nak cukup masa ni....klu nak relex2 bab mencuci....bilangan yg cantek adalah 30-35 set....huhuhuhuh...ini pandangan peribadi saya berdasarkan kesesuaian masa saya yer....klu orang lain saya tak tau....tapi ada jer yg boleh survive dengan kurang dari 15set....yang penting....cara menguruskannya...;)

adiosss....

No comments: