Apr 13, 2010

beautiful blogger award

maaflah kaklong yer...bukan tak sudi....tapi terlupa....;)

lama betul tak join award2 dan tag2 segala bagai ni...;)

ni pun saya ada hutang satu tag yang rasa macam taknak buat jer...:)

mekasih lah bnyk pada kaklong yang sudi bagi award kat saya...


ok.....jom kita buat benda yg nak kena buat plak....

~ Thanks & Link The Person That Gave U Da Award..

~ Pass Da Award Onto 15 Bloggers You've Recently Discovered & Think Are Fantastic..

~ Contact Said Blogs & Let Them Know They've Won Da Award..

~ State 7 Things About Yourself..


Dgn ini saya ingin memberikan award ini kepada:

SEMUA blogger yang ada kat dlm list saya tu yer....sila lah amek...jgn segan2...;)



7 perkara mengenai diri saya..

1. Mama kepada 3 orang anak, 2 lelaki dan seorang anak dara...
2. Full time working mama...
3. Mama yang giler CD....hahhahaha...klu anda ikut blog saya...tentu anda tau betapa obses nyer saya pada CD...;)
4. Saya kaklong kepada 4 orang adik.....3 adik perempuan dan hanya ada seorang adik lelaki...
5. Saya berasa sangat semak melihat rumah yg semak...;).....dan sangat geli utk masuk ke toilet yg kotor......hahahahha
6. Saya sangat mudah sentap klu benda yg dibuat tak berada pada tahap yg saya expect...hehehehhe
7. i'm breastfeeding mama....harap berjaya menyusukan anak dara nan sorang lebeh 2 thn selepas abang2 nya tak berjaya sepenuhnya...:(


No comments: