Apr 14, 2010

taska

salam....;)

pada ibu2 di taska anak2....klu rasa nak terjah blog saya utk carik cerita "PANAS" pasal taska.....mintak maaplah yer.....nan ado!

cukuplah sekali anak saya jadi mangsa kebangangan kebodohan kepandaian pihak pengurusan taska menangani pemasalahan taska aritu.....cukuplah sekali.....anak saya di PULAU kan......saya komplen utk anak orang....yang untung anak orang...yang jadi mangsa...anak saya!

saya takkan cerita ape2 lagi kat blog ni sebab saya dah tak tau sape pembaca nyer...tiba2 jer ader yang buat statement "baca kat blog akak"...huhuhu....terkejut2 di buat nya...

kena plak ader yg jenis menyampai or TER borak dan tanpa disedari TER dengar pulak oleh telinga2 yg berkenaan....keadaan akan jadik lebeh hangat...

cuma klu ada yg nak menyampai tu...bg tau lah kat mereka...klu apa2 jadik kat anak2 saya masa dalam jagaan mereka....saya akan pastikan mereka dok kat dalam sel itu.....tak kiralah sama ada dia tu anak 2 ke 3 ke.....bahkan klu anak dara sekalipun saya tak pedulik!....

buat keje tu elok2...klu rasa takmo keje...baik berenti!.....apa ingat orang anta anak free ke?...ngan duit kami ni lah yg bayar gaji korang yg korang buat makan minum jadik darah daging korang anak beranak....

sendiri mau ingat haaaaaa.....


4 comments:

.::Lynn::. said...

saya cari taska lain

mazlyna said...

lyn dah carik ke?...anta kat mana?...mula bila?

Unknown said...

yeahhhhhh..dah jumpa pon blog akak.. selami ni duk dgr je akak ada blog..hehe.. boleh tukar2 link.. akak, fiza nak cari taska lain..tapi semuanya enggak ada..semuanya penuh.. sob..sob.. xsng ati time kerja ni..

mazlyna said...

sabar jer lah fiza....klu rasa2 takmo anak di apa2kan...butakan mata...pekak kan telinga...selamatlah darwisy kat situ...;)