May 24, 2010

our weekend - sabtu

sudah bbrp hujung minggu saya ditinggalkan ngan anak2 sahaja di umah....klu weekday tu tak usah cakaplah......takkan sampai umah klu tak pukul 10 mlm....:(

so...last weekend.....hubby offer nak hantar saya balik sban ngan budak2.....saya plak...tak suka nak buat benda2 terkejut2 ni....dgn umah tak siap kemas....kain baju tak siap basuh lagik....klu nak tunggu saya siapkan segala...kol bape plak baru nak gerak ke sban and bila plak lah hubby nak sampai pejabat....lagipun....nnt hari ahad...kol bape plak dia nak menjemput kami anak beranak...so....saya suh jer hubby gi opis dulu....klu saya rasa nak balik nnt....saya baliklah...;)

tgahri sket...bila dah settle sume keje saya...sy sms mak...just nak cek mereka ada kat umah ke tak...nnt kang....nak supprise kan mereka...saya yg suprise sendiri....baru padan muka dapat umah kosong....huhuhuuhhu....

TAPI....mmg saya pun yg di suprisekan...hahhaaha....mujur lah mereka dikawasan sban gak...klu tak...harus patah balik dengkil...;)....ader jamuan makan2 sempena perasmian kedai jiran ....makan sate tulang.....berkobar2 gak memula tu bila dengar menunyer.....hahaha....haruslah kan...balik ngan perut lapar mengharapkan air tangan mak mula2nya...;).....TAPI.....makan sate tulang ayam sangatlah tak best utk orang cam saya yg tak suka makan rangka ayam yg jual kat pasar mlm tu...;).....sudahnyer....balik umah sambung makan nasik lauk gulai telor itik hasil air tangan bonda...baru kenyang perut saya...;)

pas solat asar...mak ajak bawak budak2 gi taman permainan....haruslah budak2 suka kan...saya pun suka gak...sian kat bebudak tu yg asik terperam jer kat umah....

so...jom layan gambar plak...;)

mama and adik...haruslah mama join sekali....takde buaian yg sesuai utk dia...;).....alasan disitu....hahahahaha....
adik sorang2....dah makin tegap anak dara yang lasak ini...;)
amer buat balancing sambil di bantu achu nyer...;)
last but not least....along yang happy....:)



No comments: