Jun 23, 2010

no SHOPPING!

jgn shopping yer.....kita window shopping jer....

huhuhuu...itulah pesanan teman istimewa saya saat jejak jer kaki kat dlm KLCC tu...;)

jawab saya?....no problem!.....hehehhehe...

shopping kat KLCC?....bukan sayalah orang nyer kot sbb bg saya.....agak mahal utk bersoping disana...nak2 plak jalan tanpa perancangan ni......

klu saya nak soping disana....ianya memang telah ader dlm perancangan dan budget nyer telah disiapkan dari awal...;)

makcik lom kayo lagi....;)

TAPI.....huhuuuhu....ade pulak tapinyer tu....;)

yang satu ni memang dah jadik kewajipan tiap kali pi KLCC.....saya pun tak tau nape....memang jadik port wajiblah....sebelum balik...harus singgah...

dimana?..

kiosk coklat...;)

ini sahaja yang dirembat tempohari....bueno request dari muzaffar...



No comments: