Jun 24, 2010

sengeh lah pulak

okey.....abis sudah entry utk kejadian ari sabtu...;)

huhuhuhu...amek ko.....3 ari nak bercerita 1 hari punye kejadian......hehehe..buka ape....saya tak suka buat entry panjang2 takut org bosan baca sbb saya pun tak suka baca entry panjang2...;)....klu dah pjg....saya glance through jer....carik point2 menarik...

sebelum kita start cite xtvt ahad plak.....meh layan gambar selingan....gambar sape lagi kan.....gambar si anak daralah...macam lah ko sorang jer ada anak pompuan!...

selain dari muncung buchuk nyer tu...ini lagi satu xpersi muka yg dia suka buat skang.....sengeh cam kerang buchuk...;)....sampai takleh bukak mata......hahhahaha


dalam kete on the way ke tempat kejadian....;)....nyanyi2 suka hati...bila di jenguk...dia buat rupa gini....;)

di tempat kejadian hari ahad....suh senyum...dia buat lagi....;)


sekian...hingga bertemu di lain siaran...;)


ps: bila lah gigi nak tumbuh dik oooiii....nak masuk 11 bulan dah ni....

3 comments:

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

ahahha kelakarnye tak de gigi kalo kita xde gigi sengeh cmtu mau larik org..

gigi dah ade ke tu?darwisy ada 2 btg gigi

mazlyna said...

heheeh...tu lah pasal fiza...tak cukup tanah orang lari...;)....kecik2 boleh lah...:)

tak tumbuh pun lagik....bayang pun takde...ari2 dok rasa gusi dia...;)...lambat plak gg anak dara sorang ni....klu abang2 nyer dulu....umur2 gini....nak penuh dah depan tu...

diLa said...

eeeiiiii..sgt kiuttttt!!!
dier ade gg sok, abis la lebam2 nnt heheheh :D