Jul 16, 2010

mari melipat CD

kejadian rabu lepas....

sambil saya mengemas CD2 si anak dara yg baru diangkat dari ampaian.....si dia pulak.....sebok dok baling teraburkan sume CD...;)

muka happy dapat melempar sume...;)....merah nyer muka adik.....sian dia demam...:(

hmmmm...yg ni pulak....berdiri atas perut mama....hajat dihati.....nak punggah CD2 yang dah siap lipat kat atas sofa tu....tak dapeklah dik oii....klu tak lipat...leh lah nak sepah2kan....klu dah siap kemas...nehi!....kay....


4 comments:

SHAFIDA said...

salam dan salam perkenalan...

mama lyn pakai CD jenama apa yer..saya baru mencuba 2 jenis CD ...yang sederhana harganya...coolabby dan wuddah.....
rasanya merata too bulky laaa kan... momtot bby saya nampak terlalu bulat dan dia kurang selesa bila jenis velcro terlalu tebal menempel kt perut...

apa pendapt mama lyn....

mazlyna said...

hai...salam perkenalan...

buat masa ni.....yg saya dah cuba....coolababy, qqbaby, sunnybaby, happyflute, dyana dan bbrp lagi unknown brand yg sy beli through ebay...

pendapat saya...sume oke takde masalah...bulky ke?...taklah sangat kecuali pakai 2 insert...klu 1 insert...ok jer...

pasal velcro tu....saya mmg tak suka velcro yg tebal....saya prefer yg sikit jer macam coolababy punya....wuddah, dyana nyer velcro....saya tak minat....

Zakilah said...

Salam mazlyna,

oh yer ker..saya main beli jer CD aritu..nak try dulu,,next month nak tambh lagi sket..maybe beli yang elok sket kot..bbay tak der alahan gak...thanks for the info..t saya jengah2 blog yg jual CD..MAma lyn beli dari mana?

mazlyna said...

saya takde preferred store...saya beli ngan sape2 yg boleh bg harga best...tambah2 klu beli bnyk...selalunya pakat2 ngan opismate sape nak beli....bila beli share...bnyk...dapat lah harga murah...

lagi satau...klu nak carik yg murah...cuba search preferred brand...pastu leh lah compare harga yang online store bagi.....sama jer cam kita buat real window shopping....carik yg paling murah kan?...;)