Aug 12, 2010

koleksi terbaru

selain dari membeli beskal...

adelah bbrp lagik belikan mainan baru bebudak...

salah satu nyer...haruslah otomen si amer...;)....aritu masa gi jln2 adelah dia mintak...tapi saya takmo belikan dengan alasan....dia dah ader otomen camtu...tapi jawapan dari dia aritu...buat saya tak sampai ati...;)

nak tau dia jawab pe bila saya kata takmo beli sebab dah ader?

"otomen amer yg macam ni dah rosak...kepala dia dah cabut"

huhuhuhu...sian anak mama...tapi nak beli terus takdelah.....saya bukan jenis sume diorang mintak leh terus dapat....akan dapat...tp lambat sket....bila mama udah ader ati mau belikan...;)

so...time sudah tiba...dapatlah dia otomen baru....

sangat sayang dengan otomen ni...tinggi plak tu...huhuuhu...tapi yang penting.....mestilah murah...;)


4 comments:

fantaghirolynn said...

ya betul yang penting harus la murah..
main sekejap kepala, kaki tangan gerenti cabut..
otomen murah banyak kat dengkil.. dlm byk2 kedai, kedai tu paling murah

mazlyna said...

kedai mana lynn?....akak yg dok dengkil pun tak tau...huhuhuu...yang ni beli kat puchong....dpt pamplet beskal murah....pastu tgk otomen pun murah...bnyk lagik lah mainannya sume murah2...hahahah.....sampai mak pak yg rambang mata...lom bawak anak2 lagi...;)

Lynn Nasir said...

mujur anak2 saya tak pandai meminta2 mainan lg..kalu diorg tunjuk2 pun buat2 le tak dgr..hahaha!

mazlyna said...

sejak dah besar dan bercampur orang ni...macam2 dah....cuma nak kena keras ati sektlah sbb abah nyer selalu tak smapai ati...;)